Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

Mesaje de condoleante 2018 (SMS de condoleante)


1. S-a stins o viata de om, ai pierdut o fiinta draga, iar pierderea este aproape imposibil de realizat. In aceste clipe grele prin care treci, sa nu uiti ca suntem alaturi de tine. Sincere condoleante!

2. Profund indurerati am aflat de moartea neasteptata a fiintei iubite. Nimeni nu este intrebat, cand doreste sa-si ia ramas bun de la aceasta lume. A plecat prea devreme, lasand in urma numai tristete si durere. Fie ca bunul Dumnezeu sa-ti poata alina durerea si sa-i odihneasca sufletul!


3. Sincere condoleante familiilor indurerate. Ne rugam ca Bunul Dumnezeu sa mangaie sufletele celor ramasi nemangaiati de tragica despartire.


4. Primeşte condoleanţele noastre sincere în acest moment dureros,Rugăciunile mele sunt alături de familia ta, Ne gândim la tine în acest moment dificil, Dumnezeu să vă ofere mângâiere în cel mai dureros moment.






5. Vestea mortii neasteptate a fiintei iubite ne-a indurerat. Nu exista cuvinte care sa va poata alina durerea si tristetea prin care treceti. De acum inainte nu-l vom mai vedea decat prin fereastra amintirilor. Doamne, odihneste-l in pace!


6. Cu nemasurata tristete am aflat de moartea fiintei dragi si de aceea simtim nevoia sa va transmitem pe aceasta cale cele mai sincere condoleante. Speram din suflet ca in aceste clipe grele prezenta rudelor si prietenilor sa va aduca putina alinare. Suntem alaturi de voi!


7. A fost un om minunat si va ramane mereu in sufletele noastre. Dumnezeu sa va dea putere si sa va ofere mangaiere in acest moment dureros. Va imbratisam cu drag! 


8. O inimă bună a încetat să mai bată, un suflet mare s-a ridicat la cer, lăsând în urmă o nemărginită durere şi un gol imens, Sincere condoleante, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace"
« PREV
NEXT »

Un comentariu

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea, el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbesc acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere