Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

Mesaje De Noapte Buna 2017 (SMS de noapte buna)

1.Noapte buna somn usor sa visezi un puisor,puiul cela voi fi eu ,vreau sa ma visezi mereu.....

2.As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara, noapte buna.

3.Noapte buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?

4.In noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii, e dorul meu ce vine sa adoarma langa tine, noapte buna!

5.Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, noapte buna puisor.

6.Cauta-ma in cerul senin, in lumina noptii, in raza lunii, in linistea diminetii. Daca nu ma vei gasi, inchide ochii..adormi si eu voi veni in visele tale si te voi saruta! Noapte Buna




7.Lumea ne desparte, iubirea ne uneste,
Somn usor iubire, inima-ti zambeste,
Caci ori ce s-ar intampla ea mereu va sti
Cum eu in fiecare noapte in visul tau voi fi.

8.Noapte buna, scumpul meu ingeras! Sper sa visezi atat de frumos… Iar dimineata sa spui ca ai dormit ca un copil. Sa dormi bine, scump ingeras! Somn usor!

9.Un sarut pe obrazul tau,dormi frumos soarele meu si inca unul pe guritza ta,vise placute iubirea mea si la sfarsit te sarut pe gatul tau,noapte buna ingerasul meu

10.La geam te-admira miliardele de stele iar undeva departe cineva le priveste gelos si iti promite ca te adora mult mai mult ca ele. Somn usor iubire dulce!

11.Acum cand mii de stele itzi zambesc,cand noaptea iar se lasa,un somn dulce itzi doresc si un ingeras sa te pazeasca....

12.Prognoza meteo de seara: Meteorologul de serviciu va recomanda pt maine sa nu va faceti planuri. Se anunta ploi de saruturi si mangaieri vijelioase care vor face iesirile din casa aproape imposibile. Noapte buna!

13.Toate stelele sunt vise frumoase pe care le-am pregatit pentru tine. Alege-ti una si in seara asta si apoi spune-mi : noapte buna.”

14.Noaptea devine frumoasa nu atunci cand stelele acopera cerul si luna e plina. Ea devine frumoasa atunci cand tu te duci sa dormi, iar luna si stelele iti pot admira frumusetea. Noapte buna simpatico.




15.In noapte stau si plang... la tine nu pot sa ajung....plang si as vrea satzi spun... sa te intorci din drum.... dar simt ca e prea tarziu acum...:

16.Noaptea este aprope de mine,nu imi este frica ca o voi petrece fara tine deoarece cu venirea ei imi amintesc de tine si de toate clipele petrecute impreuna.Ii multumesc si o iau in brate crezand ca esti tu,crezand ca te sarut si iti soptesc la ureche noapte buna dulceatza mea.Te iubesc si de abia astept sa ne petrecem din nou noptile impreuna.

17.Ador ochii tai pt ca ma fac fericita,buzele tale pt ca-mi dau fiori cand le sarut,vocea ta pt ca-mi alina sufletul,inimioara ta pt ca acolo ma aflu eu,pur si simplu te ador pisoiash,noptiQ buna viata mea,vise cat mai dulci,mi-e ft dor de tn,si te iubesc pana la infinit…!!!

18.Ziua e pe sfarsite si eu ma gandesc la tine, e bine sa ai alaturi o persoana care iti inveseleste fiecare zi. Multumesc ca existi, Noapte buna.


19. Somn usor, vise placut, ingeri sa te sarute, pe gurita si pe frunte, iar in noaptea care vine un pupic si de la mine.

20. Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici multi si de la mine ca sa poti dormi mai bine! 

21. Noapte buna, somn usor, sa visezi un dracusor, cu codite si cornite sa te sarut pe gurita, dracusorul sunt chiar eu si te voi iubi mereu! 

22. Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa iti indulceasca visele. Noapte buna!

23. Mi-e dor de ochi tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, noapte buna puisor!

24. In acest moment sunt miliarde de oameni care dorm, milioane de oamnei care se indragostesc, milioane care mananca , dar o singura persoanadin toata lumea citeste acest mesaj de noapte buna!

25. Majoritatea oamenilor inchid ochii pentru ca vor sa doarma...eu inchid ochii pentru ca vreau sa te vad! Noapte buna! 




26. Daca luna ar iubi noaptea la fel de mult cum te iubesc eu pe tine, soarele nu ar mai rasari niciodata!  

27. Stii de ce sunt atat de multe stele pe cer? Pentru ca de fiecare data cand ma gandesc la tine se naste o noua stea! Somn usor iubirea mea! 

28. In umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi, eu te-as trezi iubire sa iti spun ''Noapte buna" 

29. Stii...m-am saturat sa dorm in singuratate, as vrea ca tu sa fii in locul ei, sa-mi daruiesti clipe de neuitat...te astept... 

30. Acum cand mii de stele imi zambesc si noaptea iar se lasa, un somn dulce iti doresc si un ingeras sa te pazeasca. Te sarut si te ador, noapte buna puisor! 

31. Nu toti ingerii au aripi.Unii au telefoane. De asta ingerul tau iti trimite un sms sa iti ureze: Noapte buna !

32. Daca in seara asta vei simti o caldura pe buzele tale, nu te speria…vor fi buzele mele ce dulce le vor atinge pe ale tale, pentru a-ti da o magica noapte buna.

33. Am trimis un inger sa iti sopteasca noapte buna iubirea mea…iti trimit un sarut cu speranta ca va ajunge direct pe buzele tale dulci.

34. Nu te gandi la mine.. sunt in ochii tai, in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau, oriunde.. totusi daca ma vrei, doar inchide ochii si asculta ce iti spun.. mi-e dor de tine... Noapte Buna.

35.Sa visez un inger? Dar am deja un vis… si am si un inger… iar ingerul e visul meu… Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!




36.Daca as avea aripi as zbura pana la tine, Daca as putea te-as tine langa mine, Dar eu nu am aripi nici putere, Te am doar pe tine in suflet la mine. Noapte buna!

37.As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara Noapte Buna!

38. Acum ca soarele s-a stins si stelele s-au aprins, ochii tai i-ai inchis si noapte buna eu ti-am zis.

39. iti urez din colt de luna, somn usor si noapte buna si de pe o mica stea un sarut din partea mea.

40. Daca luna ar iubi noaptea la fel de mult cum te iubesc eu pe tine, soarele nu ar mai rasari niciodata.

41. Noapte buna, sper sa visezi ceva frumos si dragur la noapte: pe mine, normal, la ce te gandeai :)
« PREV
NEXT »

2 comentarii

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea, el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbesc acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere