Rezistent ca un Ford
Fiecare componenta a vehiculului Ford Ranger a fost proiectata pentru a fi fiabila si rezistenta, avand un singur obiectiv: calitate facuta sa dureze.
Teste duse la extrem
De la prototipurile acoperite cu gheata pornite la temperaturi de -40 gC la 4500 de metri altitudine, la vehicule scaldate in soare ce tracteaza remorci complet incarcate pe pante ascendente lungi pe o caldura de 50 gC, Ford Ranger si-a testat limitele.
84.000 de inchideri ale usilor
Testarea riguroasa a intregului vehicul de la transmisii la inchidera si deschiderea portierelor - ofera vehiculului Ford Ranger o excelenta durabilitate si un design deosebit. Aceasta atentie la detalii a contribuit la extinderea intervalelor de service pana la 30.000 km sau 2 ani.
Tractiune integrala
Atunci cand trebuie sa ajungeti repede intr-un loc indepartat, aveti nevoie de putere, cuplu si tractiune din plin. Va prezentam sistemul de tractiune integrala Ford Ranger cu control electric al stabilitatii (ESC).
Economic si puternic cu adevarat
Aceste motoare eficiente din punct de vedere al combustibilului folosesc tehnologie avansata incluzand un filtru de particule diesel impregnat (cDPF), o noua supapa de recirculare a gazelor de esapament (EGR), bujii incandescente metalice de joasa tensiune si pompa de ulei cu flux variabil (VFOP) pentru a respecta standardele stricte ale UE, Euro 5.
Motorul pe motorina Duratorq TDCi de 2,2 litri, cu 4 cilindri foloseste un turbocompresor cu geometrie variabila pentru un plus de putere de 130 CP (96 kW) si cuplu (385Nm) cu un consum combinat de combustibil si emisii de CO2 incapand de la 6,5l/100 km si 171g/km pentru modelele 4x4 manuale de 160 CP prevazute cu osie economica cu raport final al transmisiei de 3,15 si pornire/oprire automata. Motorul pe motorina de 3,2 litri, cu 5 cilindri ofera 200 CP (147 kW) si un cuplu maxim de 470 Nm.
Comutarea din mers a tractiunii
Treceti de la tractiunea pe doua roti la tractiunea pe patru roti si inapoi cu o simpla actionare a butonului atunci cand sunteti in miscare.
Transmisia automata cu 6 trepte
Abila transmisie automata cu 6 trepte cu posibilitatea de schimbare manuala a treptelor disponibila cu Ford Ranger este tipica pentru calitatea inclusa in fiecare aspect al designului sau.
Tehnologiile inteligente
Noul Ranger este disponibil cu multiple tehnologii de asistenta a soferului. Functii precum sistemului de asistenta pentru pastrarea benzii, faza lunga automata si un sistem de monitorizzare a presiunii din pneuri, sistem de recunoastere a semnelor de circulatie, senzori de distanta de parcare, toate pot sa contribuie la o experienta a conducerii mult mai sigura.
Bordul central include ecrane de afisare TFT duble care va informeaza dintr-o privire.
Iluminare ambientala, scazuta scalda interiorul intr-o lumina delicata, disponibilitatea selectarii a 7 culori diferite prin ecranul tactil SYNC 3.
Ford Ranger a fost proiectat sa munceasca din greu, asa ca ofera un volum generos al benei (1.8 m cubi pana in partea superioara a benei pentru Regular Cab.
Carligerle de ancorare ale Ford Ranger din interior si exterior sunt conform DIN si gestioneaza la legare o forta de pana la 4000 tone Newton. Unele serii (Limited si Wildtrak) sunt, de asemenea disponibile cu un sistem standard de ancorare cu profil in C pentru bena, ceea ce face si mai usoara fixare incarcaturilor.
Ford Ranger este proiectat sa treaca prin apa cu o adancime de pana la 800 mm - care poate reprezenta diferenta dintre a ajunge la destinatie sau nu.
Cu o capacitate maxima de remorcare de pana la 3500 kg (160CP / 200CP) pentru modelul 4x4 cu remorca cu frana, Ford Ranger ofera o remarcabila putere de tragere.
Multumim echipei FordStore Expressline Timisoara, expresslinetm.ro
Niciun comentariu
Trimiteți un comentariu