Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

Lacul Surduc din judetul Timis

Lacul Surduc se afla in judetul Timis, pozitionat in partea de sud-est a muntilor Poiana Rusca, intr-o bogata zona turistica, la aprox. 100 de km de Timisoara si la 30 km de Lugoj, langa Faget. Este cel mai mare lac din judetul Timis. 
     Exista un baraj, construit inca din 1972, de unde se poate admira imensitatea lacului, alaturi de imprejurimile minunate pentru vanatoare, agrement, sau pescuit. 
    În jurul Lacului Surduc se învârte o selectă comunitate de oameni cu casă de vacanţă,cabană.



Lacul Surduc este unul dintre principalele puncte de atractie turistice, pentru cei ce doresc o relaxare, o delectare, pentru cei care doresc sa inoate, pentru sporturi nautice, pentru pescuit sau pentru plaja in timpul verii. Cazarea este usoara, ori la cabane, ori cu cortul. Judetul Timis se poate mandri cu acest minunat lac de acumulare, atat pentru turism, cat si pentru asigurarea apei potabile in Timisoara.

O legenda / poveste.

"Era o seară de iulie, cu lună plină, în care şedeam pe malul lacului privind luna plină cum creştea pe cer, povesteşte un fârdean de sâmbătă şi duminică, peste săptămână lugojean. Asta se petrecea în urmă cu zece ani, povestea omul între două vârste. Lăsându-mi privirile pe luciul apei, deodată am avut o tresărire. Din valurile liniştite ale apei, puternic iluminate de razele lunii, am văzut ridicându-şi capul o arătare. Am avut senzaţia că lumina îmi provoacă o iluzie. Arătarea a reapărut însă şi a doua oară, atunci am observat că avea două capete, nu unul. Tot atunci i-am văzut corpul ca de şarpe şi solzii argintii scânteind la atingerea luminii de la lună.  A mai apărut o dată, încă o dată, şi tot aşa de vreo câteva ori, ba chiar am avut impresia că mă fixează cu patru ochi şi că vine spre mine. Apoi a dispărut. Am povestit şi altora. Unii mi-au spus că au auzit şi ei de un fel de peşte uriaş care iese din apă. Nu era peşte, dar avea solzi asemănători. Am revenit de mai multe ori, în seri cu lună, privind luciul întins al apei. Monstrul însă nu a mai apărut."

Cum ajung la lacul Surduc: Accesul se poate face pe  DN Timisora – Deva, dreapta în localitatea Traian Vuia spre Fârdea.

Oferte cazare lacul Surduc, jud.Timis        

Contact   
Pensiunea Rolem situata pe malul lacului Surduc va asteapta cu 3 camere dotate cu baie proprie cu cabina de dus. Camerele sunt ideale pentru a petrece zilele de vacanta împreuna cu familia într-o ambianta placuta, fiecare camera având, pe lânga patul dublu, si un pat pentru copii. 
Pe lânga serviciile de cazare, va sta la dispozitie restaurantul cu o sala de mese racoroasa, ideala pentru orele caniculare ale prânzului, precum si pontonul din spatele cabanei. Pretul camerelor este negociabil, în functie de durata sejurului. 
Pret: De la 90 de lei/camera  Tel: 0721239779 sau 0788344229

Inchiriez cabana aflata la 15 m de apa, cu vedere spre baraj,bucatarie, 3 camere , baie  Tel: 0765423095
Ofer cazare pe malul Surducului la Cabana Joldes.  Tel: 0745110916
Oferim locuri de cazare chiar la malul lacului, acces la 2 pontoane.  Tel: 0740824308
“Casute de inchiriat”  Tel: 0743105364


Sursa oferte cazare lacul Surduc: http://www.laculsurduc.ro

« PREV
NEXT »

Niciun comentariu