Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

Piatra Craiului - traseul de creasta (Video)


16-17 sept 2011 Zarnesti - Valea Crapatura - Cab. Curmatura - Turnul - Nordica - Vf. la Om - Sudica - Saua Funduri - Prapastille Zarnestilor - Zarnesti.



Urcus pe valea Crapatura, intuneric bezna. destul de interesant pe langa frica de animale, m-a animat gandul ca mi se pot termina bateriile de la lanterna. fara lumina ar fi fost enorm de greu (am incercat) pentru ca traseul este abrupt, plouase torential inainte si totul era umed si alunecos. la un moment dat au cazut niste bolovani undeva in stanga mea si intrasem un pic in panica la gandul ca o veverita nu putea sa produca asa un zgomot. pe scurt, in doua ore am fost la Curmatura. a doua zi, am parcurs creasta si drumul de intoarcere la Zarnesti ( care e devastator de lung ). o iesire frumoasa la munte :)

sursa foto/video/text youtube
« PREV
NEXT »

Niciun comentariu